O Come, All Ye Faithful
Da en fest med vintertema afholdes i Mystic Falls' gader, bliver Stefan og Caroline uenige med Tyler omkring hans planer for Klaus og hans hybrider. Professor Shane afslører en del af fortiden, som gør alle målløse.