Do Not Go Gentle
Dansefesten med 1920'er-tema udvikler sig dødeligt, da Damon og Stefan indser, at de har brug for hjælp fra Matt, Jeremy og Bonnie for at ophæve en formular, der kunne blive ødelæggende for alle.