Memory Lane
Stefan griber til drastiske midler for at finde ud af, hvorfor Katherine er vendt tilbage til Mystic Falls. Han chokeres, da hun afslører nye hemmeligheder om hændelserne i 1864. Damon forsøger sig med en ny taktik for at løse sine problemer med Mason.