Miss Mystic Falls
Til Founder's Day-gallafesten konkurrerer Elena og Caroline om titlen som ”Miss Mystic Falls” mod andre piger fra byen, deriblandt Amber Bradley. John Gilbert forsøger at true Damon, men hans plan har ikke den ønskede virkning.