Fridas forældre kommer på uventet besøg, og Lottas amerikanske piller er det eneste, der kan lindre Fridas hovedpine. Fridas irritation bliver for meget, da far Odd inviterer en uvelkommen gæst til Benjis fødselsdagsfest.