Close Encounters
Ben Hansen tager til Florida for at undersøge en kvindes påstand om, at et rumvæsen kom hen til hende i hendes egen baghave. Han overvejer, om denne yderst troværdige observation er forbundet med en lignende hændelse i 1955 kendt som Kelly-Hopkinsville.