Lys, kamera, katastrofe
Tudse rekrutterer sine venner til at hjælpe ham med at lave en superheltefilm, men hans overskyggende ego får dem hurtigt til at forlade projektet. Men da væslerne snyder ham, får han problemer uden at vennerne kan hjælpe ham.