En animeret komedieserie om fuglevenner, som bor i samme lejlighedskompleks: Tuca, en skråsikker, sorgløs tukan, og Bertie, en ængstelig sangdrossel, der dagdrømmer, samt Berties fyr, Speckle, en jovial, optimistisk rødkælk.