Starz-N-Glitz: Stone Age
Charli er en primadonna; Savannah hader skønhedskonkurrencer, og Maddisyn elsker at spise sine bussemænd. Hvordan klarer de sig i skønhedskonkurrencen 'Queen of the Stone Age'?