Intl. Fresh Faces: Circus Pageant
Alt drejer sig om skønhed i det store telt, da lille Oliviana, fireårige Alivia og nybegynderen Katlyn kæmper om cirkuskronen ved en skønhedskonkurrence i Macon, Georgia.