America's Ultimate Beauty
Det amerikanske flag kommer til live på scenen i skønhedskonkurrencen i Nacogdoches, Texas. SamiJo, 2, Alexes, 3, og Annabella, 7, kæmper alle om at vinde de eftertragtede tiaraer.