Show Me Smiles Fantasy Pageant
Der er Show Me Smiles Fantasy i Missouri. Haley har en fantastisk far-/datterforestilling, men kan Lexie slå hende. Olivia, 4, kan måske vise sig at være en stærk konkurrent.