Burning Visions
CIA-agenten Al Simmons er efter at være blevet brændt ihjel under mystiske omstændigheder desperat efter at få sin elskede kone Wanda at se igen, så han indgår en pagt med djævlen, Malebolgia, og sælger sin sjæl for en sidste tilbagevenden til Jorden.