Zawieja og Trepa leder efter spor og besøger et psykiatrisk hospital, hvor ofret arbejdede førhen. De har mistanke om, at en af patienterne kan være involveret i hendes død. På samme tid modtager anklager Strzelecki en mistænkelig pakke.