Cummins Diesel In A Lambo
1 Way Diesel Performance har sat en Cummins med dobbelt turbo i en Lamborghini Gallardo fra 2004. Mod Mafia hjælper "Unspeakable"-stjernen Nathan Graham med hans SHERP.