Tenacious D 03: The Fan / Road Gig
HBO præsenterer tre afsnit af en serie udtænkt, skrevet og udført af Jack Black og Kyle Gass. Tenacious D har en afsindig attitude, når de fremfører deres sange i planlagte plots, hvor alt er tilladt.