Nigiri and the NBA
Wayde og Brett bygger et midlertidigt akvarium til NBA-stjernen Dwyane Wade, som starter et nyt skobrand. Og så fikser de en sushi-og-burger-fyldt akvarium til Cowfish Restaurant.