The Perks of Not Being a Wallflower
Clark beretter nogle af sine historier om Krypton for Jordan og Jonathan under familiens morgenmåltid. Imens foretager Lois og Chrissy mere gravearbejde for at afdække sandheden om Morgan Edge.