Omstrukturering af topfemlisten
Farmtruck udtænker en plan om at få racerbilerne fra topfem til at konkurrere mod hinanden. AZN fisker efter væddeløb, da Varleys søn Shelby overtager kørselsopgaverne i Gold Car.