Dramatisk aften
Parrene får deres telefoner tilbage og modtager opkald hjemmefra, en chance for at få råd og vise deres sande jeg. Sofia får oplysninger om Albin, der får hende til at begynde at tvivle på forholdet, og en dramatisk aften begynder.