Taken Before Graduation
Still A Mystery: Taken Before Graduation Betjente finder det brændende lig af en kvalt 3. g'er i Georgia, og det sætter gang i en langvarig jagt på retfærdighed. I South Carolina forsvinder en universitetsstuderende.