Stay
Jessie og Tom tilbringer dagen i London, men hendes beslutning om at blive slår hende ud af kurs, da hun må håndtere følgerne af sin store gestus. Hun har hverken job, hjem eller sine tasker. Har hun begået en stor fejl?