Long Term Parking
Da FBI spiller en ny trumf, overvejer Adriana sine muligheder. Tony B. letter sit hjerte for Tony og vice versa, Johnny Sack kommer med et tilbud, Tony kan afslå, og Tony tilbyder Carmela at føre hendes ejendomsdrømme ud i livet.