I maj 2016 dør Martin af et hjertestop. I november dør moren til deres to børn også. I dag er børnene seks og 10 år gamle, og bor med deres mors kusine og hendes familie. Der er kærlighed og varme, men huset i Oxie er for trængt til syv personer.