Rumhvalpen HUND-9
Marvin Marsmand hyrer Looney sjakket til at bygge et hundehus på Mars til hans hvalp, HUND-9. Daffy bliver gode venner med HUND-9, og finder hurtigt på en plan, der kan give dem mere tid til at lege.