Protect and Swerve
Franklin og Cissy forsøger at investere i lokalsamfundet, mens Andre prøver at regne ud, hvad der ødelægger det. Jerome løfter sløret for sit nye foretagende. En ny narkofabrikant konkurrerer med Franklins gruppe på gaderne.