South Centrals gadehandler Franklin Saint springer ud i kokainsalget. Den misfornøjede CIA-agent Teddy McDonald allierer sig med en soldat fra kontrastyrkerne. Den mexicanske fribryder Gustavo ”El Oso” Zapata træder en mexicansk kartelfamilie over tæerne.