Shrimp's Odyssey
Da en ynkelig reje ringer til Smiling Friends-hotlinen efter at være blevet slået op med af den eneste ene, Shrimpina, er Pim og Charlie uenige om, hvordan situationen skal klares. Publikum stemmer endelig om den seje, nye Smiling Friend, Smormu.