Quitting Season
Dokumentarserien ”SMALL TOWN NEWS: KPVM PAHRUMP” skildrer tilværelsen bag kulisserne på en privatejet tv-station i den lille ørkenby Pahrump i Nevada og portrætterer en spraglet skare af skikkelser foran og bag kameraet.