Adult Content
Pied Piper-holdet får jobtilbud, og Russ distraheres af økonomiske nyheder, så Richard må vælge enten at gå sammen med en fjende eller at trække stikket. Gavin forsøger at vende Nucleus' fiasko til en succes. Dinesh charmerer en kvinde på nettet.