The Magmafying Past
Det eneste, der er mere aktuelt end fremtiden, er nutiden, og det eneste, der er mere vådt end nutiden, er det kløfremkaldende glas med flydende syndsforladelse, der lige har slukket Tessas ansigts fremstød.