Taking Shots
Leighton hjælper Kimberly med hendes hormonindsprøjtninger. Whitney overvejer, hvordan hun skal håndtere, at hun altid bliver forvekslet med den eneste anden sorte pige i klassen. Bela støder sammen med sin afløser.