Da Juan Carlos’ skandaler kommer for dagen, bliver presset ubønhørligt, og hans omdømme lider uoprettelig skade. Hans forhold til Corinna Larsen markerer et vendepunkt i hans regeringstid. At redde kongen bliver en umulig opgave.