Rabbits on a Rollercoaster
Randy kaster sig ud i transvestisme og død i ”Den værste halloween”. Mandskabet fra ”Battlestar Galactica” overvinder truslen fra FCC. Dick Tracy gør sig fortjent til sit navn.