Mor Schmuckers lille hotel
De medvirkende fra 'Breaking Amish', Abe, Jeremiah, Kate, Rebecca og Sabrina, forsøger stadig at finde den rette balance mellem deres amish-værdier og friheden i den 'nye verden'.