Grusomme historier fra parken VI
I denne sjette udgave af Regular Shows "Halloween-special" samles gutterne i huset i kuplen for at fortælle hinanden uhyggelige Halloween-historier. Men denne gang får historierne et ekstra uhyggeligt science fiction-tvist.