Something for The City
Den håbefulde rapper Shawna sidder fast i et dødssygt job på et hotel, mens hendes kæreste læser jura langt væk. Shawna inviterer spontant veninden Mia, som hun ikke har set længe, på drinks – hvilket får overraskende følger.