Farlig kørsel på havnen
Kasper fra Midt- og Vestsjællands politi sætter efter en motorcykel, der gasser op og kører for stærkt på Roskilde Havn. I Utah rykker Sabrina ud til et alvorligt husspektakel, hvor en mand truer sin kæreste på livet.