Atlético de Madrid og Gil har enorm succes. Men en antikorruptionsgruppe ransager Marbellas rådhus og Atlético de Madrid på samme tid. Gil fængsles, og da han løslades, kaster han sig ud i sin hidtil mest ambitiøse politiske kampagne.