The Afterlife
Javi, Álvaro og Zeta befinder sig i Det Hinsides, og Quino er fanget i Dybet. I de levendes verden opdager Olivia, at nye levende døde er dukket op i Almanzora. Hun prøver at finde en måde at bringe banden tilbage på for at standse dem.