Elephant
John mindes, hvordan den besættelse, han og hans bror havde af John Coltranes ”Live at Birdland”, førte til et uheldigt søndagsmorgenmåltid, og han skildrer sit storslåede forsøg på at skaffe en levende ål på Manhattan.