Sarahs Skylark
Sarah fik i 1965 en Buick Skylark i gave af sin far til sin 15-års-fødselsdag, men den har ikke kørt i årevis. Chip og Chris Jacobs går sammen om et eftersyn af Sarahs Cabriolet.