Det skøre og underholdende makkerpar Anders Lund Madsen og Kristian von Hornsleth ser highlights fra turen og kommenterer undervejs. Og så genoplever de den akavede og dramatiske afslutningsmiddag, der ikke var plads til i ’Over Atlanten’.