Håvard og Marius starter jagten på en varebil, der ikke stoppede for en dreng, der krydsede vejen. Frode og Audun oplever, at grænsen mellem elcykler og motorkøretøjer er lille, da de stopper et madbud, der sætter fart på Bygdøy Allé på cykel.