Things a Mama Don't Know
Peyton får nogle alarmerende nyheder, som hun må dele med Lucas. Brooke bliver i hendes søgning efter Sam (ASHLEY RICKARDS) nødt til at konfrontere hendes følelser omkring natten, hvor hun blev overfaldet.