The Show Must Go On
I sæsonfinalen er Nathan bekymret for Haleys sikkerhed, og Peyton og Brookes venskab afprøves før brylluppet. I mellemtiden fortæller Deb Dan sandheden om branden i bilforretningen. Og Karen har mere brug for Keith end nogensinde før.