How Can You Be Sure?
Lucas må træffe et svært valg med hensyn til Brooke. Haley overvejer at have sex med Nathan. Keith vil have mere ud af hans forhold med Karen. Og Dan forsøger at få en bortløben Nathan til at vende hjem.