Comic-Con-Flict
Det er tid til den store årlige begivenhed i San Diego, og det er op til Trent og holdet at bremse en terrorgruppe, der kaldes F.A.N.B.O.Y.Z., som er ude på at dræbe tegneserieforfatterne, som har svigtet dem.