Nails
Kunstige negle, lakker og sten er populær udsmykning, der gør os moderigtige. Men hvor meget ved vi egentlig om de produkter, vi bruger på vores hænder, og har vores besættelse af neglepleje skjulte helbredsrisici for os selv og planeten?