TikToker Kristjane er 21 år, kristen og biseksuel. Hvad er vigtigst, og hvad bliver fokus, når hun nu står i et studie fyldt med fem nøgne mænd og kvinder? Der skal træffes svære valg, og kun én kan tage med på date.